noraringarum

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Nora Gustavsson - 18 mars 2014 13:02

tjena!!!!!! idag har jag studjedag as sjönt. Har bara tagit det lungt idag och hjälpt mamma lägga spår då hon dömmer en hund idag:) nu sitter jag i soffan och lyssnar på musick. I morgonär det skola igen och as tråkigt men man får väll bara gå så tar den snart slut det är bara att kämpa på. Jag har ett råd till er alla som läser min blogg att  jag säger bara gå i skolan kämpa tills det är slut ni kommer kunna bli vad ni vill bara ni kämpar jag lovar jag vet att det kan vara tråkigt och att det är jobbigt men för erat eget bästa gå i skolan jag kan lova att man kan bli vad man vill bara man går i skolan och kämpar. ska börja och skriva till er som har det svårt och tycker det är jobbigt i skolan. :) så skriv frågor så svarar jag så fort jag kan.lovar kommentera ochså svarar jag . jag kan lova till er alla som inte gillar skolan att jag ska försöka hjälpa er här på min blogg :) skriv frågor så svarar jag hej då ha en bra dag 

Presentation


~Du log,Jag dog~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards