noraringarum

Direktlänk till inlägg 23 juli 2013

HEj!!!!

Av Nora Gustavsson - 23 juli 2013 13:55

Hej och förlåt för jag inte har bloggat på ett tag men har haft fullt upp. Min kusin är den bästa jag vet men hon är Alaska nu och kommer hem snart. och nu sitter jag i soffan och ska träna Molly. Jag ska berätta lite vad jag gjort, jag har ridit med världens besta Vilma. Jag har sovit över med Felicia och jag har haft kalas jag har fyllt elva och jag har varit med mamma till jobbet då vi åkte till gävle och så har jag virit i ullared och där köpte jag ett nytt skal till min mobil jag köpte massor kläder till mig och rid kläder, mamma betala nästan alla kläder och jag fick en ny rid hjälm och nya ridskor och så köpte jag hundgodis en perfym och hårinpackning . på min födelsedag fick jag massor örhängen och schampo och så fick jag tre perfymer en keps och armband och så fick jag 430 kr och en tröja som det stog make mi smale :) och ett par lång scorts och en mag tröja. Nu har jag sommarlov fast det är snart slut och och jag har varit och badat och så har jag varit hos min kusin och vi var hos deras grannar och bada i en jakutsi men ni får järna kommentera vad man kan blogga om alla underbara bloggläsare.      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Gustavsson - 2 juli 2015 17:52

Hej ! Förlåt för dålig uppdatering hehe :/ men iallafall idag har jag inte gjort något speciellt typ bara varit hemma och ikväll ska jag nog dra till tjen och bada:) idag har det varit sjukt varmt så jag har typ tagit vatten slangen och sprutat ner m...

Av Nora Gustavsson - 6 juni 2014 19:32

Hej igen hade vist borta martch och den var inte på ringvallen HEj då  ...

Av Nora Gustavsson - 6 juni 2014 18:36

Tjenaaaaa!!!!!  Nu har jag inte skrivit på sjukt länge har inte haft den tiden till det men tror att jag har det nu. Men tänkte skriva vad jag ska göra på lovet:D det är bara 6 dagar kvar till lovet :D skit kul. Jag ska den 18 juni till ullared sen...

Av Nora Gustavsson - 21 mars 2014 11:36

hej hej idga har jaginte gått i skolan för jag är sjuk men har inte så mycket att blogga om idag. Till er  som läser min blogg och har det svårt i skolan så har jag tyvär inget att komma med idag men jag kommer nog ha det i morgon och då är det lörda...

Av Nora Gustavsson - 20 mars 2014 16:11

Hej  idag ska jag till stallet med en kompis:) idag har jag varit i skolan var ganska kul. Ni som skolkar och inte går i skolan för ni inte orkar eller tycker det är svårt eller jobbig gå i skolan snälla för erat eget bästa. Ni kommer inte bli något ...

Presentation


~Du log,Jag dog~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards