noraringarum

Alla inlägg under mars 2013

Av Nora Gustavsson - 28 mars 2013 22:15

Hej bloggen förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men var med om värsta sirliga gräjen i dag min bästa kompis har flyttat kanske aldrig mer få se honom nått mer fy fan allså Gud vad jag tjöt fy fan

Av Nora Gustavsson - 22 mars 2013 22:08

Hej bloggen i dag har jag haft en jätte kul dag i skolan sen kom Felicia till mig vi hoppade ner från en jätte stor snö vall och fasnade sen gick vi in och va lite i mitt rum sen åt vi och sen tog vi lite bilder nu ligger vi i min säng och chillar

Av Nora Gustavsson - 18 mars 2013 20:30

Hej bloggen i dag har jag varit i skolan som jag skrev i förra inlägget och sen åkte jag hem och åt lite sen åkte jag till min skola igen för jag hade utveklingssamtal det gick bra tyckte både pappa och jag vi pratade om vad jag skulle träna mer på och det jag har gort bra. Om det är något ni undrar över är det bara att komentera. Ha en bra kväll alla ??

Av Nora Gustavsson - 17 mars 2013 21:00

Hej alla läsare! Förlåt för att jag inte har bloggat på länge men jag har haft fult upp jag har sovit över med Felicia och Vilma fast jag sov inte med båda på samma dag. Hag har varit på fotbollsträning i dag det gick bra fast en i mitt lag sparka mig på foten och hela jävla tånsgeln vek sig men det gick bra och jag hade skor på mig men fy vad ont det djorde men men det gick ju bra sat i morgon ska jag till skolan och sen vet jag faktiskt unte men det får ni reda på i morgon. Ha en bra kväll alla och god natt ????

Av Nora Gustavsson - 14 mars 2013 22:01

Hej bloggen förlåt för jag inte har skrivit på länge men så är det ibland.igår red jag det gick bra. Idag så har jag varit på fotbollsträning och det gick också bra. Ha en bra kväll alla.

Av Nora Gustavsson - 11 mars 2013 20:14

Hej bloggen idag ska ja sova med Vilma igen ska bli as kul och i dag har jag och Vilma varit i stallet och vart och gått ut och gått med mina hundar kommer lite bilder också i morgon ska vi ner till stallet i igen. Ha en bra kväll alla

Av Nora Gustavsson - 10 mars 2013 21:24

Hej bloggen har haft en underbar dag med Vilma vi har gått ut och gått med hennes hästar. Sen åkte vi till ett ridhus där Vilma hoppa lite och sen kom vi hem till Vilma och såg på ponny akuten !!!! Nu sitter vi i hennes rum och sen ska vi väll göra något. Ha en bra kväll allihopa ?

Av Nora Gustavsson - 10 mars 2013 21:24

Hej bloggen har haft en underbar dag med Vilma vi har gått ut och gått med hennes hästar. Sen åkte vi till ett ridhus där Vilma hoppa lite och sen kom vi hem till Vilma och såg på ponny akuten !!!! Nu sitter vi i hennes rum och sen ska vi väll göra något. Ha en bra kväll allihopa ?

Presentation


~Du log,Jag dog~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards