noraringarum

Alla inlägg under februari 2013

Av Nora Gustavsson - 28 februari 2013 15:51

Hej bloggen!!! jag tänkte bäreta lite om när jag va i turkiet. Vi va där två veckor och vi åt massor med fin mat det var typ 30 grader i havet och i sgugan var det typ 40 grader och vi åkte och såg på delfinshow. Jag fick ha en ödla och en pappigoja vid polen. Jag vart mest röd en brun. Så gick vi på en fågelshow dom hade lärt en kakaduva att cykla och åka spark det var kul men jag saknade mina syskon jätte mycket.Jag hitta en jätte bra vän i turrkiet hon heter Moa



Jag

 

Jag och Moa

  

Jag och Moa

 

Jag och Moa och hennes lille bror

 

Av Nora Gustavsson - 27 februari 2013 14:47

Hej bloggen! Jag har precis kommit hem från skolan ett jätte härligt väder. Idag har jag haft svenska, engelska ,matte och geografi osv det var kul. Det gick bra det kändes som det gick jätte snabbt. I kväll ska jag till stallet och rida dresyr ska bli kul sen ska jag hem och göra lite grejer nu ska jag fika sen ut tror jag men iallafal  ska jag fika nu.Hoppas alla får en bra dag <3

Av Nora Gustavsson - 26 februari 2013 16:52

HEJ bloggen!!!!!!!!!

nu sitter jag i soffan och jag har kommit hem från skolan hadde ganska kul jag ska gå ut och gå snart och det ska bli sjönt hadde tänkt att gå ut och gå en lång sväng och ska ta med mig bella. min besta vän Vilma kom hem i dag från USA

 ska bli kul att träffa henne hej då ska gå ut och gå nu ha en bra kväll


Bella <3

 

Av Nora Gustavsson - 25 februari 2013 15:09

Hej!!!! jag har precis startat min blogg. Jag ska berätta varje dag om mitt liv och lägga upp bilder på vad jag gör på fridtiden och lägga upp bilder på våra hundar lite och sånt jag tänkte berätta lite nu. Jag har fem hundar och en katt vi är fem i min familj och jag har en syster som är underbar och en storebror han är jätte snäll. Jag tänkte säja vad hundarna heter och lägga upp bilder på dom. Den första heter Molly den andra heter Rut den tredje heter Bella den fjärde heter Doris den femte heter Quinnie. tyvärrr hade vi ingen bild på doris men ha en bra dag alla läsare <3


Rut


 


Quinnie

 


Bella

 


hitta inga bilder på Molly eller Doris just nu  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


~Du log,Jag dog~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards