noraringarum

Direktlänk till inlägg 27 februari 2014

Förlåt

Av Nora Gustavsson - 27 februari 2014 16:47

Hej!
Förlåt att jag inte har skrivit på snart ett år men har inte direkt haft tiden till att skriva. Men nu ska jag börja med det hoppas inte ni är arga att jag inte har skrivit på ett tag. Det här kommer bli ett långt in lägg har så mycket att skriva om.
För ungefär tre veckor sen var jag i Norge med min kusin min moster och hennes man vi var där i fyra dagar och åkte snowboard. Min kusin Dina och jag gick på snowboards skola det var jätte kul. Vi bodde på ett jätte fint hotell som var fem stjärnit det fanns bad hus där det fanns fem olika bastu det fanns ute jakutsi och inne jakutsi det fanns en bar inne i bad huset. Det fanns en jätte fin resturang som vi åt på det var en buffé det var jätte gott det var olika maträtter varje dag.


VALPAR!!
Jag kom hem från min kompis och jag mötes av att mamma stod i dör öppningen och sa att valparna kommer. Jag rusa in och var jätte spänd på att se dem men dem var inte särskilt söta då dom såg ut som små nyfödda möss.det vart fem stycken.Men efter fem veckor vi hade haft dem så rusa dem runt så mycket att man nästan aldrig fick en lugn stund. Vi döpte dem efter gladiatorerna : zeke,plexus,elektra,amber och valkyria vi solde alla fem .Min farmor fick en när hon fyllde år hon blev häpen och jätte glad för att hon visste inte att hon skulle få en valp och nu heter hon Ella ett jätte fint namn på en jätte fin hund. Alla bor i Sverige som tur är. Efter jag hjälpt mamma med valparna så fick jag ett par skor och en spar gris med 500 i ??

KALAS!!
Jag var hos min kompis och fira hennes 12 årsdag. Hon fick massor av fina paket. Vi åt potatisgratäng med kyckling och kött. Sen sov jag med henne från lördag till söndag vi hade jätte kul på kvällen satt vi och ritade sen spela vi tv-spel det var jätte kul sen på sönagen gick jag hem och packade för vi skulle på fotbollsträning det var skit skoj !


JOBB!!
På lovet följde jag med mamma till jobbet tisdag och onsdag det var jätte kul. Hon jobbar på sj som tågvärd och kollar biljetter det var så himla kul. Så åkte vi tåget upp till Västerås där vi hade 2 timmars rast men vi hade kul vi kolla lite i butiker och satt och drack te så det va mysigt. Att va lite med mamma också ??

RIDNINGEN !!
Jag rider daim han var jätte busig och bocka och stegra men jag satt kvar och idag ska jag också rida daim hoppas att han inte är så bångstyrig idag. Men vi ska rida dressyr och det ska bli kul men jag måste åka och rida nu så puss puss ha en trevlig kväll



PS: förlåt att jag inte har skrivit :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Gustavsson - 2 juli 2015 17:52

Hej ! Förlåt för dålig uppdatering hehe :/ men iallafall idag har jag inte gjort något speciellt typ bara varit hemma och ikväll ska jag nog dra till tjen och bada:) idag har det varit sjukt varmt så jag har typ tagit vatten slangen och sprutat ner m...

Av Nora Gustavsson - 6 juni 2014 19:32

Hej igen hade vist borta martch och den var inte på ringvallen HEj då  ...

Av Nora Gustavsson - 6 juni 2014 18:36

Tjenaaaaa!!!!!  Nu har jag inte skrivit på sjukt länge har inte haft den tiden till det men tror att jag har det nu. Men tänkte skriva vad jag ska göra på lovet:D det är bara 6 dagar kvar till lovet :D skit kul. Jag ska den 18 juni till ullared sen...

Av Nora Gustavsson - 21 mars 2014 11:36

hej hej idga har jaginte gått i skolan för jag är sjuk men har inte så mycket att blogga om idag. Till er  som läser min blogg och har det svårt i skolan så har jag tyvär inget att komma med idag men jag kommer nog ha det i morgon och då är det lörda...

Av Nora Gustavsson - 20 mars 2014 16:11

Hej  idag ska jag till stallet med en kompis:) idag har jag varit i skolan var ganska kul. Ni som skolkar och inte går i skolan för ni inte orkar eller tycker det är svårt eller jobbig gå i skolan snälla för erat eget bästa. Ni kommer inte bli något ...

Presentation


~Du log,Jag dog~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards