noraringarum

Alla inlägg under juni 2014

Av Nora Gustavsson - 6 juni 2014 19:32

Hej igen hade vist borta martch och den var inte på ringvallen HEj då 

Av Nora Gustavsson - 6 juni 2014 18:36

Tjenaaaaa!!!!! 

Nu har jag inte skrivit på sjukt länge har inte haft den tiden till det men tror att jag har det nu. Men tänkte skriva vad jag ska göra på lovet:D det är bara 6 dagar kvar till lovet :D skit kul. Jag ska den 18 juni till ullared sen om två veckor ska jag till sportskamp då jag har huvudsporten fotboll men ska få testa på massor olika aktiviter. efter sporskamp är det min födelsedag så sen dagen efter min födelse dag ska jag till turkiett med mamma och pappa  ska bli as kul ska dit i två veckor bad,  sola och chopa ska skriva om  turkiet när jag kommer hem det ska jag också om sporskamp. Men kommer väll bli med vänner och sånt sen kommer jag kanske lägga upp en ullareds haul men ni får komentera om  jag ska det:) och så kommer jag lägga upp antingen video eller foto på vad jag fått i födelsedagspresenter. ni får också komentera om jag ska göra video på födelsedagspresenterna eller inte ni som läser ni väljer. Men nu ska jag värkligen försöka att skriva om vad jag gör om dagarna jag tycker att det är jätte kul att ha många läsare och många komentarer. Idag har jag varit med en kompis som jag antagligen ska vara med imorgon med och hennes kille ska bli skit kul än att sitta hemma och tråka men skriver imorgon om vad vi gjorde. Så ska jag spelfotbollsmatch på ringvallen på söndag kom och heja tror matchen börjar halv två eller två vet inte än men skriver imorgon vilken tid den är så får ni gjärna heja på rif :) Men vi hörs imorgon ha en bra kväll alla underbara läsare :* 

 

 

tyvvär kommer det inga bilder idag men vet inte om det kommer några imorgon får se och så får ni kommentera om ullared och min födesedag :) Jag kan också göra en video om vad jag köpte i turkiet men kommentera så gör jag vad ni tycker :)

Presentation


~Du log,Jag dog~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards