noraringarum

Alla inlägg under augusti 2013

Av Nora Gustavsson - 26 augusti 2013 19:40

Hej allihopa idag har jag varit i skolan och vi hade as kul då och jag va först med Felicia idag sen kom min moster och min kusin och vi va lite sen åkte jag till Vilma för vi redbarbacka sen åkte jag hem och åt nu ligger jag i min säng och chillar med Molly min hund, I dag i skolan så hade vi först sv sen slöjt efter det hade vi rast sen sv och efter det lunch efter lunchen så hadevi eng och mI morgom ens bästa band är THE FOOO !!!!

imorgon kommer jag gå till skolan sen ska jag va med Felicia sen ska jag och Felicia till fotbollen men jag bäretar mer vad vi gjorde på fotbollen men nu ska jag de på fil tyvärr har jag inga bilder idag men det blir det imorgon tack för alla läste ha en bra kväll. 

kommentera så blir jag glad puss hej!!  

Av Nora Gustavsson - 25 augusti 2013 20:03

Hej och förlåt för jag inte har skrivit på länge men jag har fått en ny mobil och så har jag börjat skolan och så har jag varit i albåga i sörping för jag går på rid skola där ja ni får lite bilder på hästen jag red. Jag har ridit med Vilma idag en långtur och så var det as skönt ute så det var as härligt men aa så har jag varit i busfabriken med min kusin det var as kul men aa det var allt för mig hejdå jag hoppas att jag skriver imorgon jag får se hur det blir då ha en trevlig kväll alla som läser och jag blir jätte glad om ni kommenterar <3

Presentation


~Du log,Jag dog~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards