noraringarum

Direktlänk till inlägg 21 mars 2014

sjuk

Av Nora Gustavsson - 21 mars 2014 11:36

hej hej idga har jaginte gått i skolan för jag är sjuk men har inte så mycket att blogga om idag. Till er  som läser min blogg och har det svårt i skolan så har jag tyvär inget att komma med idag men jag kommer nog ha det i morgon och då är det lördag hoppas jag blir frisk så jag kan gå ut. men skriv frågor till mig är helt ärlig till 100% svarar på varenda kommentar bara för det är fredag och jag har tråkigt     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Gustavsson - 2 juli 2015 17:52

Hej ! Förlåt för dålig uppdatering hehe :/ men iallafall idag har jag inte gjort något speciellt typ bara varit hemma och ikväll ska jag nog dra till tjen och bada:) idag har det varit sjukt varmt så jag har typ tagit vatten slangen och sprutat ner m...

Av Nora Gustavsson - 6 juni 2014 19:32

Hej igen hade vist borta martch och den var inte på ringvallen HEj då  ...

Av Nora Gustavsson - 6 juni 2014 18:36

Tjenaaaaa!!!!!  Nu har jag inte skrivit på sjukt länge har inte haft den tiden till det men tror att jag har det nu. Men tänkte skriva vad jag ska göra på lovet:D det är bara 6 dagar kvar till lovet :D skit kul. Jag ska den 18 juni till ullared sen...

Av Nora Gustavsson - 20 mars 2014 16:11

Hej  idag ska jag till stallet med en kompis:) idag har jag varit i skolan var ganska kul. Ni som skolkar och inte går i skolan för ni inte orkar eller tycker det är svårt eller jobbig gå i skolan snälla för erat eget bästa. Ni kommer inte bli något ...

Av Nora Gustavsson - 18 mars 2014 13:02

tjena!!!!!! idag har jag studjedag as sjönt. Har bara tagit det lungt idag och hjälpt mamma lägga spår då hon dömmer en hund idag:) nu sitter jag i soffan och lyssnar på musick. I morgonär det skola igen och as tråkigt men man får väll bara gå så tar...

Presentation


~Du log,Jag dog~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards