noraringarum

Alla inlägg under mars 2013

Av Nora Gustavsson - 7 mars 2013 21:23

Hej bloggen i dag har det vart en vanlig dag i skolan. Sen kom jag hem och åt lite sen åkte jag ner till stallet med Vilma och vi red och vi typ dog för det va så kalt men men det får man stå ut med jag red Sigge och Vilma red mio det var kul. Godnatt alla läsare <3

Av Nora Gustavsson - 6 mars 2013 20:59

Hej bloggen förlåt att jag ute har gott några inlägg på länge men har haft fult upp i dag red jag värdens bästa Peter på ridskolan set var gätte kul å andra dagar har jag varit med Linnea eller Vilma så det har varit kul men det är tråkigt att jag inte har hunnit att skriva några inlägg men jag hoppas att ni förlåter mig. Nu ska jag läsa och sen ska jag spela lite på mobilen sen ska jag väll sova eller nåt men hej då alla underbara läsare å godnatt

Av Nora Gustavsson - 3 mars 2013 18:40

Hej bloggen nu har jag precis kommit hem från fotbollsträningen och nu ska jag äta spagetti och köttfärssås. Sen ska jag väll se ponnyakuten sen ska jag se på film i mitt rum. Ha en bra kväll alla läsare

Av Nora Gustavsson - 2 mars 2013 21:45

Hej bloggen förlåt för jag inte blogga i går men jag sov hos Vilma vi gick ut och gick i går med mina hundar och sånt och i dag har jag källor henne att handla hon har kallas med släkten i dag och efter vi hade varit och handlat så drog vi till stallet. Nu ligger jag och Molly i min säng och myser<3 ha en trevlig kväll alla

Presentation


~Du log,Jag dog~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards